Συντονιστής: Lambros10
Sozer έγραψε:Πάντως,παιδιά,για εμένα τις καλύτερες ακαδημίες πόλο στην Ελλάδα
τις έχουν οι:Πάνιωνιος και Βουλιαγμένη!!!Ακολουθούν μετά Εθνικός,Φάληρο,Γλυφάδα κλπ.
Από χαμηλότερου επιπέδου ομάδες είναι: Ηρακλής,Ν.Χαλανδρίου,Ολ.Πετρούπολης,Χανιά!!!
Αυτές οι ομάδες για εμένα έχουν απ'τις καλύτερες ως τις πιο αξιόπιστες
ομάδες μικρών ηλικιών στην Ελλάδα!!!
zinwn έγραψε:Παπαδογκωνας απο Εθνικο Shark...και επισης αφου εβαλες μεσα Χ"θεοδωρου και Σαντα πρεπει να βαλεις και Καλακωνα (παλι ΕΘνικος).
Και κατα καιρους συμμετοχες με Εθνικη ομαδα : Χ"κυριακακης,Μπλανης και Στελλατος παλαιοτερα (ολοι τους απο ΕΘΝΙΚΟ).Α!ξεχασα και τον Κοχειλα!Αυτα
Sozer έγραψε:Εντάξει παιδιά.Η αλήθεια είναι πως είμαι λίγο άσχετος σ'αυτά τα θέματα
αλλά παράλληλα στηρίζοντας τη γνώμη μου θα στηρίξω και τις απόψεις
του sharkface.Μπράβο σου!!!Σου βγάζω το καπέλο!!!Με κάλυψες πλήρως!
sharkface έγραψε:zinwn έγραψε:Παπαδογκωνας απο Εθνικο Shark...και επισης αφου εβαλες μεσα Χ"θεοδωρου και Σαντα πρεπει να βαλεις και Καλακωνα (παλι ΕΘνικος).
Και κατα καιρους συμμετοχες με Εθνικη ομαδα : Χ"κυριακακης,Μπλανης και Στελλατος παλαιοτερα (ολοι τους απο ΕΘΝΙΚΟ).Α!ξεχασα και τον Κοχειλα!Αυτα
Για τον Παπαδογκωνα δεν το ηξερα ειλικρινα. Ο Καλακωνας μεγαλωσε πια πολυ και δεν ειναι σε θεση να παιξει στην Εθνικη Ομαδα. Οι αλλοι 3 που αναφερεις ποτε δεν υπηρξαν σπουδαιοι παικτες, ηταν απλα βοηθητικοι.
Για τον Κοχειλα εχεις δικιο, τον ξεχασα τελειως και ζηταω συγνωμη.
Να πω βεβαια οτι ο Εθνικος σχεδον παντα ειχε καλες ακαδημιες αλλα συνηθως στηριζοταν και στηριζεται στις μεταγραφες. Μην ξεχναμε την καλη ομαδα των 83αρηδων η οποια ομως δεν καταφερε ποτε να παρει ενα πρωταθλημα (νομιζω 5 δευτερες θεσεις). Το τελευταιο ομως πρωταθλημα που ο Εθνικος εχει παρει σε μικρες ηλικιες ειναι το 99 με τους νεους (79αρηδες). Απο εκεινη ομως την ομαδα δεν ξεπεταχθηκε κανεις σουπερ παικτης.