Η Συναισθηματική κακοποίηση του παιδιού

Ανοικτή συζήτηση για την ελληνική Υδατοσφαίριση στις μικρές ηλικίες. Παιδικά, Εφηβικά πρωταθλήματα και Ακαδημίες

Συντονιστής: Lambros10

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Τετ Φεβ 25, 2009 11:52 am

takis έγραψε:φωτη........ αν εισαι ανορθογραφος;;σκεψου μονο ποσο σημαντικο ειναι αυτο για την εικονα του..
φιλικα τακης... :wink:


ΑΣΗΜΑΝΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!
Ειπαμε οι υπολογιστες πλεον τα κανουν ΟΛΑΑΑΑΑΑ
Εξ αλλου υπαρχουν και οι ''γραμματεις'' για να γραφουν σωστά !!! :wink: :wink: :wink:
ξεκολα και συ ... ''φιλος'' ΄!!!!
επειδή εισαι στο απυροβλητο εισαι απο Επτάνησα ... εεεε μπες στην μεση ....
ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΙΙΙΙΙΙΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΟΣ .... Ξερεις ΕΣΥ τι ''φιλος'' ΕΙΣΑΙ :wink: :wink: :wink:
Μπες τελοςςςςςς στον κοπο να διαβάσεις το αρθρο ... επι πτυχίω φοιτητής εισαι ... θα σου χρειαστεί
Friend For Ever :D :D :D
Τελευταία επεξεργασία από fotis2310 και Κυρ Μαρ 01, 2009 7:07 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό kentavros » Τετ Φεβ 25, 2009 12:39 pm

fotis2310 έγραψε:
takis έγραψε:φωτη........ αν εισαι ανορθογραφος;;σκεψου μονο ποσο σημαντικο ειναι αυτο για την εικονα του..
φιλικα τακης... :wink:


ΑΣΗΜΑΝΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!!

Ειπαμε οι υπολογιστες πλεον τα κανουν ΟΛΑΑΑΑΑΑ

Εξ αλλου υπαρχουν και οι ''γραμματεις'' για να γραφουν σωστά !!! :wink: :wink: :wink:

ξεκολα και συ ... ''φιλος'' ΄!!!!

επειδή εισαι στο απυροβλητο εισαι απο Επτάνησα ... εεεε μπες στην μεση ....

ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΙΙΙΙΙΙΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΚΟΣ .... Ξερεις ΕΣΥ τι ''φιλος'' ΕΙΣΑΙ :wink: :wink: :wink:

Μπες τελοςςςςςς στον κοπο να διαβάσεις το αρθρο ... επι πτυχίω φοιτητής εισαι ... θα σου χρειαστεί

Friend For Ever :D :D :D
Δεν θα τσακωθούμε για την ορθογραφία , απλά είναι ,όπως και το συντακτικό, απαραίτητη για την κατανόηση των γραφομένων μας απο ΟΛΟΥΣ. Βεβαίως και το θέμα του toric είναι σοβαρότατο.
kentavros
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 8:56 pm

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Τετ Φεβ 25, 2009 1:58 pm

kentavros έγραψε:... Δεν θα τσακωθούμε για την ορθογραφία , απλά είναι ,όπως και το συντακτικό, απαραίτητη για την κατανόηση των γραφομένων μας απο ΟΛΟΥΣ. Βεβαίως και το θέμα του toric είναι σοβαρότατο.

... o.k. kentavros ...
welcome to the club ''Φιλος'' ....
Τελευταία επεξεργασία από fotis2310 και Κυρ Μαρ 01, 2009 7:08 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό parapano » Τετ Φεβ 25, 2009 2:49 pm

takis έγραψε:off topic αλλα...φωτη επειδη το γραφεις συνεχεια,οταν αναφερεσαι σε δευτερο πλυθηντικο, η καταληξη του ρηματος ειναι παντα σε .."ε" και οχι "αι"..
για να μαθαινουμε τα παιδια μας και ορθογραφια... :P

τωρα για το θεμα που ποσταρισες..ειχες καποια αφορμη,εγινε κατι;ή ετσι ..εγκυκλοπαιδικα;
παντως ειναι και ευθυνη του γονιου,αν δει τετοιες συμπεριφορες στο περιβαλλον που στελνει το παιδι του να το ..σταματησει αμεσως και να κοιταξει να το στειλει σε αλλα πιο ..υγιη περιβαλλοντα...


"Δάσκαλε που δίδασκες" πληθυντικός είναι το σωστό και όχι πλυθηντικός.
Άβαταρ μέλους
parapano
 
Δημοσιεύσεις: 530
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 20, 2008 8:28 pm

Δημοσίευσηαπό kentavros » Πέμ Φεβ 26, 2009 2:13 am

fotis2310 έγραψε:
kentavros έγραψε:... Δεν θα τσακωθούμε για την ορθογραφία , απλά είναι ,όπως και το συντακτικό, απαραίτητη για την κατανόηση των γραφομένων μας απο ΟΛΟΥΣ. Βεβαίως και το θέμα του toric είναι σοβαρότατο.


... o.k. kentavros ...

welcome to the club ''FILOS'' ....
ΠΡΟΣΟΧΗ : φ ί λ ο ς , και ΟΧΙ filos
kentavros
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 8:56 pm

Δημοσίευσηαπό vs » Πέμ Φεβ 26, 2009 2:46 am

Κάπως έτσι πρέπει να ξεκίνησε και η Φιλική Εταιρεία :shock:
Άβαταρ μέλους
vs
 
Δημοσιεύσεις: 3397
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 22, 2007 1:46 pm

Δημοσίευσηαπό takis » Πέμ Φεβ 26, 2009 11:10 pm

parapano έγραψε:"Δάσκαλε που δίδασκες" πληθυντικός είναι το σωστό και όχι πλυθηντικός.


ναι καλα αποκλειεται..
takis
 
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: Τρί Μαρ 27, 2007 12:24 am
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Παρ Φεβ 27, 2009 12:49 am

takis έγραψε:
parapano έγραψε:"Δάσκαλε που δίδασκες" πληθυντικός είναι το σωστό και όχι πλυθηντικός.
ναι καλα αποκλειεται..

απο το Βικιλεξικό
Ετυμολογία
πληθυντικός < → Η ετυμολογία λείπει. (Προσθέστε την!)
Ουσιαστικό πληθυντικός αρσενικό
την πατησες μεγαλεεεε ;-)
Τελευταία επεξεργασία από fotis2310 και Κυρ Μαρ 01, 2009 7:09 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό takis » Παρ Φεβ 27, 2009 12:51 am

ειρωνικα το ειπα ρε φωτη ειναι δυνατον;;; :lol: :lol:
takis
 
Δημοσιεύσεις: 265
Εγγραφή: Τρί Μαρ 27, 2007 12:24 am
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Παρ Φεβ 27, 2009 12:55 am

takis έγραψε:ειρωνικα το ειπα ρε φωτη ειναι δυνατον;;; :lol: :lol:

εεε δεν παιζεις ... με τιποτα ... δεν σου γραφω ... τιποτα ... αλλη φοραααα ...τελος !!! :cry: :cry: :cry: απλα θα σε γράφωωωωω :wink: :wink: :wink:
Τελευταία επεξεργασία από fotis2310 και Κυρ Μαρ 01, 2009 7:09 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Κυρ Μαρ 01, 2009 7:03 am

ΟΠΟΙΟΣ-Α ΕΧΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ (και καλα θα κανει να την βρει)
ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΑρχικό ΚΕΙΜΕΝΟ οπου και η αφορμή για τα παραπάνω αναγραφέντααααα ...

Η Συναισθηματική κακοποίηση του παιδιού

Είναι ο τύπος της συμπεριφοράς, λεκτικής ή πρακτικής που θέτει την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού σε κίνδυνο. Αδιαφορία απόρριψη εκφοβισμός ταπείνωση απομόνωση εκμετάλλευση όλα αυτά είναι συναισθηματική κακοποίηση.
Παραδείγματα συναισθηματικής κακοποίησης αποτελούν:
* Οι φωνές και οι κραυγές.
* Οι χαρακτηρισμοί «είσαι ηλίθιος», «είσαι κακό παιδί», «είσαι άχρηστος/η».
* Η σύγκριση των παιδιών με άλλα παιδιά, εις βάρος του «δεν αξίζεις τίποτε», «ο ξάδελφος σου πάει καλύτερα από σένα» κλπ.
* Η έλλειψη στοργής, αγάπης και τρυφερών εκδηλώσεων.
* Η δημιουργία ενοχών «θα με κάνεις να πεθάνω», «εσύ φταις για όλα».
* Η ταπείνωση του παιδιού «είσαι για πέταμα», «τι ήθελα και έκανα ένα παιδί σαν και σένα» κλπ
* Οι απειλές εγκατάλειψης ή βίας «θα φύγω και θα σε παρατήσω», «θα σε κλείσω σε ίδρυμα», «θα σου σπάσω τα κόκαλα» κλπ.
* Οι ακραίες μορφές τιμωρίας π.χ. στέρηση φαγητού, νερού, κλείδωμα σε σκοτεινούς χώρους, δέσιμο κλπ.
Αίτια
Η αιτιολογία της συναισθηματικής κακοποίησης μπορεί να αποδοθεί στην επίδραση των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας των γονέων-παιδιών, καθώς και του κοινωνικοπολιτιστικού πλαισίου στην εγγενή τάση για κακοποίηση.
Οι περισσότερες περιπτώσεις συναισθηματικής κακοποίησης συμβαίνουν για τους ίδιους ακριβώς λόγους για τους οποίους συμβαίνει και η σωματική κακοποίηση. Οι γονείς είναι ευάλωτοι στη δημιουργία σχέσεων κακοποίησης όταν οι πηγές άγχους στη ζωή τους πολλαπλασιάζονται και εκείνοι αποδεικνύονται ανίκανοι να τις χειριστούν.
Επιπλέον, είναι πιθανό να έχουν περιορισμένες ικανότητες κατανόησης και χειρισμού παιδιών, λανθασμένες αντιλήψεις σχετικά με τις ανάγκες και τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών, ίσως πάσχουν από κάποιας μορφής ψυχασθένεια, είναι αλκοολικοί ή χρήστες ουσιών). Ακόμα, ο στόχος του γονέα που κακοποιεί μπορεί να σχετίζεται ή να είναι ο έλεγχος του παιδιού του.
Η ύπαρξη ενός από τους αναφερθέντες παράγοντες δε συνεπάγεται κατ' ανάγκη την εκδήλωση κακοποίησης, αλλά ο συνδυασμός τους είναι αυτός που δημιουργεί την απαραίτητη κοινωνικο-συναισθηματική πίεση που οδηγεί οδηγεί στη συναισθηματική κακοποίηση.
Έχουν καταγραφεί συγκεκριμένα προβλήματα που αυξάνουν το ενδοοικογενειακό άγχος και καθιστούν περισσότερο πιθανή την άσκηση συναισθηματικής κακοποίησης. Kοινωνικά (ανεργία, φτώχια, κοινωνική απο μόνωνση, διαζύγιο, θάνατος). Yγείας (αρρώστια μέλους διανοητικά (νοητικά ανεπάρκεια, κατάθλιψη) της οικογένειας).
.
Λεκτική κακοποίηση:
Αποτελεί το βασικότερο, ίσως, είδος της συναισθηματικής κακοποίησης. Χαρακτηρίζεται από σχόλια που κάνουν το παιδί να νιώθει ανάξιο και χαζό, τελειομανία, αρνητικές προβλέψεις, συγκρίσεις, προσβολές, απειλές, βρίσιμο, ρίψη ευθυνών.
.
Συμπτώματα
Τα παιδιά που έχουν υποστεί κακοποίηση μπορεί να παρουσιάσουν τα εξής συμπτώματα: χαμηλή αυτο-εικόνα, ανικανότητα να εμπιστευτούν ή/και ν' αγαπήσουν κάποιον, επιθετική και συμπεριφορά με στοιχεία διάσπασης, παράνομες ενέργειες, θυμό/μανία, αυτοκαταστροφικές/αυτοτιμωρητικές πράξεις, παθητική ή/και απόμακρη στάση, ανησυχία και φοβίες, προβλήματα επίδοσης ή σχολική αποτυχία, μελαγχολικές τάσεις, εφιάλτες και πολλά άλλα.
Επιπρόσθετα, καθώς η παιδική κακοποίηση καταστρέφει την διαδικασία της προσκόλλησης στους γονείς και τη δημιουργία αποτελεσματικών σχέσεων, τα παιδιά παρουσιάζουν σημαντικές δυσκολίες στις διαπροσωπικές σχέσεις.
Συχνά, ο ενήλικας που έχει υποστεί κακοποίηση στα παιδικά του χρόνια δυσκολεύεται στην εγκαθίδρυση στενών προσωπικών σχέσεων και είναι πολύ πιθανό να του προκαλεί δυσκολία η σωματική εγγύτητα, το άγγιγμα, η οικειότητα και η εμπιστοσύνη στους άλλους. Αποτελέσματα μιας μελέτης συναισθηματικά κακοποιημένων παιδιών που διεξήχθη σε δύο φάσεις, στη νηπιακή και στην προσχολική τους ηλικία, είναι συνεπή στα χαρακτηριστικά του θυμού, της έλλειψης συνεργατικότητας, απουσίας προσκόλλησης στους γονείς, καθώς και στην απουσία δημιουργικότητας, επιμονής και ενθουσιασμού. Επιπλέον, τα παιδιά που έχουν βιώσει την απόρριψη έχουν περισσότερες πιθανότητες από εκείνα που ένιωθαν αποδεκτά να εκδηλώσουν εχθρότητα, παθητική ή επιθετική συμπεριφορά, να δημιουργούν εξαρτητικές σχέσεις, να έχουν αρνητική γνώμη για τον εαυτό και τις ικανότητες τους, καθώς και αρνητική αντίληψη για τον περιβάλλοντα κόσμο.
Αναρτήθηκε από hamomilaki ♀ στις 20:40
Ετικέτες Παιδική Κακοποίηση, Συναισθηματική κακοποίηση
Αντιδράσεις:
Τόπος: Athínai, Greece
1 Σχόλια:

Agorafoviagr είπε...

Πολύ καλό και επίκαιρο άρθρο φίλη μου το χαμομηλάκι. Όταν ο γονιός δε μπορεί να διαχειριστεί το άγχος που του προκαλεί η δουλειά του, οι υποχρεώσεις του οι οικογενειακές, τότε πολλές φορές ξεσπάει στο παιδί.
Το άγχος όμως στο γονιό μπορεί να μην προέρχεται μόνον από τα προηγούμενα που έγραψα, αλλά και από το χαρακτήρα του. Να είναι δηλαδή έντονα αγχώδης χαρακτήρας και αυτό το έντονο άγχος να το μεταδίδει και στο παιδί. Το παιδί είναι ευαίσθητο και κρίμα στο γονιό που το αντιμετωπίζει όχι σαν παιδί με τα ελαττώματά του, τις σκανδαλιές του κλπ, αλλά σαν ένα άτομο ώριμο! Δε γίνεται να έχει την απαίτηση ο γονιός από ένα παιδί να φέρεται σαν ώριμος σε ηλικία παιδική!! Μερικοί γονείς δυστυχώς το κάνουν. Το αποτέλεσμα; Το παιδί δε χαίρεται τα παιδικά του χρόνια, αισθάνεται σαν να περνάει κάθε μέρα από έλεγχο και χάνει την αυτοπεποίθησή του ή μάλλον δε μπορεί να την καλλιεργήσει, αφού δεν έχει πεποίθηση. Η πεποίθησή του, υποσκελίζεται και βάλλεται από τις πεποιθήσεις του γονιού, ο οποίος μέσω της λεκτικής βίας, προσπαθεί να τις επιβάλει. Έτσι μπορεί να μεγαλώσει το παιδί και να λέει μέσα του "εγώ δεν είμαι εγώ, είμαι ο γονιός μου, γιατί ότι έχω κάνει δεν είναι δικές μου επιλογές, αλλά επιλογές των γονιών μου". Δεν έχει να παρουσιάσει στον εαυτό του, κάτι που το έκανε μόνο του. Έχει να παρουσιάσει στον εαυτό του, ότι του είπαν οι γονείς του να κάνει (να είναι άριστος στο σχολείο, να μη δίνει αφορμές για σχόλια, να περάσει στο πανεπιστήμιο, κλπ κλπ). Αυτό που πιστεύω πως μετράει στην επικοινωνία γονέα και παιδιού, είναι ο τρόπος που θα πεις κάτι στο παιδί. Το πιο σωστό πράγμα αν του το πεις με τρόπο λάθος, το παιδί θα μείνει στον τρόπο που του το είπες και όχι στο τι του είπες....Γιατί στο παιδί υπάρχει έντονα μέσα του το συναίσθημα που το καθιστά ευαίσθητο.
Και κάτι ακόμη. Προσοχή πρέπει να δείχνουν και οι δάσκαλοι στο σχολείο, γιατί τα παιδιά, από το σπίτι όταν φεύγουν έρχονται σε επαφή με τους δασκάλους που και αυτοί ας πούμε κατά κάποιο τρόπο είναι σαν γονείς.

ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΤΙ .... ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΥΣΑΝΤΕΣ ... ΑΛΛΑ & ΟΙ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙ3 ΤΩΝ !!!
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό delos » Τρί Μαρ 03, 2009 7:30 pm

Γιατί πάντα ρίχνεται το βάρος στους γονείς!!!
Αμφιβάλλεται ότι και οι προποπονητές δημιουργούν συναισθηματική κακοποιήση των παιδιών!! Οταν τα βρίζουνε! Οταν τα ρίχνουν ψυχολογικά! Οταν δεν τους δίνουν την ευκαιρία να αγωνιστούν και να αποδείξουν τις ικανότητες τους και τα έχουν σαν σκουπίδια ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ!!!

Πολλοί θεωρούν πως το πεδίο δράσης του προπονητή βρίσκεται στα στενά πλαίσια της διδασκαλίας των κατάλληλων δεξιοτήτων στους αθλητές, με στόχο την επιτυχία στο άθλημά τους. Στην πραγματικότητα, οι ρόλοι που μπορεί να αναλάβει ένας προπονητής δεν περιορίζονται στην εκγύμναση του αθλητή με σκοπό την μέγιστη ανάπτυξη των φυσικών δυνατοτήτων του, αλλά συμπεριλαμβάνουν την καλλιέργεια των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του μυαλού και του σώματος με τελικό στόχο την πλήρη ανάπτυξη του αθλητή στα χρόνια που ακολουθούν. Έτσι, οι ρόλοι που καλείται να αναλάβει ένας προπονητής κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του είναι ποικίλοι, με κυριότερους τους παρακάτω:

1 Σύμβουλος, τόσο για τη σωστή κατάρτιση όσο και για την κατάλληλη εξάρτηση και τον
απαραίτητο εξοπλισμό των αθλητών.
2 Αξιολογητής της απόδοσης , αγωνιστικότητας και κατάρτισης των αθλητών
3 Πρεσβευτής σε σχολεία, κολέγια και πανεπιστήμια μέσα από επισκέψεις και δραστηριότητες που προάγουν τον αθλητισμό γενικότερα
4 Σοφέρ για τη μεταφορά των παιδιών στα αθλητικά γεγονότα εάν η οικογένεια αδυνατεί να τα μεταφέρει
5 Φίλος και σύμβουλος, που μοιράζεται τα προβλήματα και τις ανησυχίες των αθλητών. Στη διάρκεια της σταδιοδρομίας ενός προπονητή, οικοδομείται μια πολύ στενή σχέση με τους αθλητές. Είναι πολύ σημαντικό οι προσωπικές πληροφορίες και συζητήσεις να μένουν εμπιστευτικές, γιατί στην αντίθετη περίπτωση χάνεται ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του προπονητή.
6 Υποστηρικτής. Είναι ρόλος μέσα στα πλαίσια του φίλου και συμβούλου. Πολλές φορές ο ανταγωνισμός και οι υψηλές απαιτήσεις ασκούν μεγάλη ψυχολογική πίεση στους αθλητές, που έχουν ανάγκη ο προπονητής να σταθεί δίπλα τους και να τους εμψυχώσει.
7 Ανιχνευτής, που συγκεντρώνει τα στοιχεία των εθνικών και διεθνών αποτελεσμάτων
8 Νοσοκόμος, στις περιπτώσεις όπου θα πρέπει να δοθούν οι αρχικές πρώτες βοήθειες μέχρι να δοθεί η κατάλληλη ιατρική αντιμετώπιση.
9 Φυσιοθεραπευτής, παρέχοντας το προ και μετά αγώνα μασάζ στους αθλητές
10 Πηγή γνώσης, καθώς ο προπονητής υποβάλλεται συχνά σε ερωτήσεις, τόσο για αθλητικά γεγονότα, όσο και για θέματα διατροφής, τραυματισμών, καθώς και για θέματα ανεξάρτητα από το άθλημα.
11 Σύμβουλος στους γονείς και στην οικογένεια των αθλητών. Ο προπονητής πρέπει να είναι σε θέση να καθησυχάζει και να πείθει τους γονείς για την ασφάλεια των παιδιών τους κατά τη διάρκεια των προπονήσεων και των αγώνων
12 Παρακινητής (motivator). Ο προπονητής πρέπει να παρακινεί και να διατηρεί ψηλά το ηθικό των αθλητών όλο το χρόνο
13 Διοργανωτής και αρμόδιος για το σχεδιασμό ατομικών σχεδίων κατάρτισης για κάθε αθλητή καθώς και οργανωτής συμμετοχών στις συνεδριάσεις και τα σεμινάρια.
14 Ερευνητής και δια βίου εκπαιδευόμενος, καθώς πρέπει να είναι πάντα σε επαφή με τις πιο πρόσφατες τεχνικές κατάρτισης έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει στους αθλητές του αυτό το κάτι παραπάνω που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν από τους υπόλοιπους.
15 Εκπαιδευτής. Είναι πολύ πιθανό στη διάρκεια της σταδιοδρομίας ενός προπονητή, να χρειαστεί να εκπαιδεύσει έναν νέο προπονητή.



Κώδικας ηθικής

Ο εκπαιδευτικός ρόλος του προπονητή διέπεται από έναν κώδικα ηθικής, τον οποίο ο προπονητής πρέπει να σέβεται σε κάθε περίπτωση. Η ηθική δεοντολογία της προπονητικής αφορά τα εξής σημεία:

1 Σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
2 Απαγόρευση διακρίσεων λόγω φύλου, φυλής, χρώματος, γλώσσας, θρησκείας, εθνικής ή κοινωνικής προέλευσης.
3 Σεβασμός της αξιοπρέπειας κάθε ατόμου.
4 Προστασία των παιδιών από κάθε είδους κακομεταχείριση, σωματική ή ψυχική.
5 Εξασφάλιση κατάλληλων και ασφαλών συνθηκών για τη διεξαγωγή των προπονήσεων και αγώνων.
6 Αναγνώριση και τήρηση των κανόνων του ανταγωνισμού.
7 Σεβασμός προς τους διαιτητές και αναγνώριση της αποστολής τους.
8 Καλλιέργεια πνεύματος σεβασμού και τήρησης των κανόνων ανάμεσα στους αθλητές.
9 Εξασφάλιση δικαιοσύνης και ίσων ευκαιριών ανταγωνισμού μεταξύ των παικτών.
10 Αναγνώριση της προόδου κάθε αθλητή, πάντα λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο ωριμότητας και κατάρτισής του.
11 Βελτίωση της απόδοσης και συμπεριφοράς των αθλητών, μέσα από την ενθάρρυνση της ανεξαρτησίας, του αυτοπροσδιορισμού και της αποδοχής ευθύνης.
12 Αποτροπή της χρήσης απαγορευμένων ουσιών, μέσα από την πληροφόρηση των αθλητών για τα επιβλαβή αποτελέσματά τους.
13 Αναγνώριση του δικαιώματος των άλλων προπονητών στην επιθυμία της νίκης και επιτυχίας των ομάδων τους, σύμφωνα πάντα με τους κανόνες.
14 Περιορισμός της γνωστοποίησης των παρατηρήσεων, συστάσεων και κριτικών μόνο στα κατάλληλα πρόσωπα και όχι στα ΜΜΕ και στο αναρμόδιο κοινό.
15 Κατοχή αναγνωρισμένων προσόντων προπόνησης. Συνεχής μετεκπαίδευση και αναβάθμιση των γνώσεων μέσα από συμμετοχές σε αναγνωρισμένες σειρές μαθημάτων.
16 Μετάδοση της γνώσης και της εμπειρίας του στους νέους προπονητές.
17 Σεβασμός της εικόνας του προπονητή μέσα από την προσωπική του συμπεριφορά και εμφάνιση.
18 Συνεργασία με άτομα και παράγοντες που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην ανάπτυξη των αθλητών που προπονούν.
delos
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2007 10:04 am

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Τετ Μαρ 04, 2009 12:11 am

πεσ τα χρυσο delos :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό nemesis » Τετ Μαρ 04, 2009 12:17 am

Mαλλον σε κόβω για γονέα πικραμένο που δεν παίζει το παιδι τοσο πολυ?? :roll:
nemesis
 
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 06, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Τετ Μαρ 04, 2009 12:19 am

nemesis έγραψε:Mαλλον σε κόβω για γονέα πικραμένο που δεν παίζει το παιδι τοσο πολυ?? :roll:


Bingoooo .... εκανες :roll: :roll: :roll:

για το θεμα δεν παιρνεις θεση ομως !!!
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό nemesis » Τετ Μαρ 04, 2009 12:37 am

Γιατι το βλεπω χάσιμο χρονου.
Ο γονέας προκειμένου να παίξει το παιδι του θα πει και θα κανει
τα παντα,και θα πατήσει επί πτωμάτων, ο προπονητησ απο την αλλη
πλευρα κοιτάει στο συνολο να παίζουν τα ικανότερα παιδια, γιατι να εχει
προσωπικά με γονέα δεν τον συμφέρει.
Πρεπει να γινει σωστη εκπαίδευση στους γονείς ,γιατι οι περισσοτεροι
επειδή κλότσησαν μια μπαλα σε αλανα νομίζουν οτι τα ξερουν ολα.
nemesis
 
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 06, 2007 12:14 pm

Δημοσίευσηαπό fotis2310 » Τετ Μαρ 04, 2009 2:49 am

nemesis έγραψε:Γιατι το βλεπω χάσιμο χρονου.
Ο γονέας προκειμένου να παίξει το παιδι του θα πει και θα κανει
τα παντα,και θα πατήσει επί πτωμάτων, ο προπονητησ απο την αλλη
πλευρα κοιτάει στο συνολο να παίζουν τα ικανότερα παιδια, γιατι να εχει
προσωπικά με γονέα δεν τον συμφέρει.
Πρεπει να γινει σωστη εκπαίδευση στους γονείς ,γιατι οι περισσοτεροι
επειδή κλότσησαν μια μπαλα σε αλανα νομίζουν οτι τα ξερουν ολα.


ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
: ''Η Συναισθηματική κακοποίηση του παιδιού'' :roll: :roll: :roll:

...επειδή κλότσησαν μια μπαλα σε αλανα νομίζουν οτι τα ξερουν ολα .
..
ΕΝΩ εσυ ΠΟΥ ΕΧΕΙς mASTER ΣΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΛΙΚΗ ... :?: :?: :?:
Πρεπει να γινει σωστη εκπαίδευση στους γονείς ...
εμπρος λοιπόν : σκουφάκι και πάμε για :
3 Χ 100 70%
2 Χ 50 80%
1 Χ 50 120%

Σωστός .... ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΕΑΣ ... με το καλο και στο ''κεφαλάκι'' σου ... καιρος δεν ειναι ???
Άβαταρ μέλους
fotis2310
 
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2007 5:03 pm
Τοποθεσία: Gr. Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό delos » Τετ Μαρ 04, 2009 12:51 pm

nemesis έγραψε:Mαλλον σε κόβω για γονέα πικραμένο που δεν παίζει το παιδι τοσο πολυ?? :roll:


Σωστά γονιός είμαι αλλα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν ανακατεύτηκα στην δουλεια του ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ!!!! Ποτέ δεν πήγα στον προπονητή να του πω τι να κάνει!!! ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ! Πιστεύω ότι ο προπονητής ξερει περισσότερα απο τον γονέα και ο αθλητής φυσικά πρεπει να τον σέβεται!! Αλλα φίλοι μου πάντα υπάρχουν οι αδικίες μην μου πείτε ότι ειδικά στην υδατοσφαίριση δεν γίνονται αδικίες!!! Οταν ενα παιδί είναι χρόνια στις πισίνες αγαπάει αυτό που κάνει και δεν βλέπει φώς πείτε μου τι πρέπει να κάνει να τα παρατήσει ή απλώς να έχει υπομονή αλλά μέχρι πότε.

Σαν γονέας αυτό που εγώ συμβουλέυω είναι να έχει υπομονή και να συνεχίσει για τι απλώς ΑΓΑΠΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ!!

ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ!!!
delos
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 18, 2007 10:04 am

Δημοσίευσηαπό COACHFK » Τετ Μαρ 04, 2009 3:20 pm

Ολα καλως ειπωμενα απο ολους και για ολα(και ομως ειναι δυνατον). Γιατι?
Γιατι ολοι θελουν και τα βλεπουν απο την δικη τους την πλευρα, οντας ενας προς εναν.
Δλδ:
παικτης/αθλητης προς προπονητη
Γονεας/κηδεμονας προς προπονητη
παραγοντας/διοικηση προς προπονητη.

Ολοι εισαστε και ειναι ενας (1) = μοναδα, απεναντι σε εναν προπονητη, ο οποιος εχει:

10 εως (βαλτε εσεις το νουμερο) αθλητες + του αντιστοιχους γονεις Χ2 + τον/τους εφορους + την διοικηση + τους (οποιους) φιλαθλους. Ολοι αυτοι απεναντι στον ΕΝΑΝ που ειναι (ή πρεπει να ειναι) ο παντογνωστης(και δεν αναφερω ολα τα χαρακτηριστικα που πρεπει να εχει ή τουλαχιστον καποια απο αυτα για να "κανει" για την θεση, τα οποια τα ανεφερε ο φιλος-γονεας delos) + του οτι οι διοικησεις ψαχνουν τον καλυτερο και φυσικα σε οσο ποιο καλη τιμη γινεται(και σε πολλες ομαδες οταν και αμα τα παρει και αν του αρεσει, αφου ειναι ερασιτεχνικο ρε φιλε το αθλημα...) Γιατι αν υπαρχει ενας να μου πει πως στην Υδατοσφαιριση οι προπονητες αμοιβονται για αυτο που κανουν, την ΑΞΙΑ, την ΓΝΩΣΗ, τις ΩΡΕΣ και ολα οσα συνεπαγεται και απαιτει το αθλημα αυτο, μαλλον δεν εχει κανει ερευνα στα αλλα αθληματα.

Και ολοι αυτοι κρινουν απο μια στιγμη, θελετε αδυναμιας, ελλειψεως αυτοπειθαρχιας, οχι καλης διαπαιδαγωγησης(ε, δεν ειναι και ΟΛΟΙ ή αν θελετε οι περισσοτεροι προπονητες υδατοσφαιρισης, "Φωτεινοι Παντογνωστες") ή επειδη μπορει να εχουν εκεινη την στιγμη καποιο προβλημα, προσωπικο ή κατι αλλο. Γιατι οποιος πιστευει πως εχει κατι με το παιδι ο προπονητης, εχετε μεγαλο λαθος. Οι διαπαιδαγωγοι του, που τον εχουν εως εκεινη την στιγμη ειναι το θεμα. Γιατι μην μου πειτε πως ολοι μας δεν εχουμε υποπεσει σε ΕΝΑ τουλαχιστον λαθος - ψυχολογικης βιας προς το παιδι μας... Δεν υπαρχει αυτο!!!

Πως ζητατε να το κανει ενας ανθρωπος που εχει πολλαπλασιο "βαρος" διαπαιδαγωγησης, με πολλαπλασιο αριθμο παιδιων, με οχι και τις καλυτερες συνθηκες, σιγουρα οχι τις καταλληλες οικονομικες απολαβες κλπ κλπ

Και μην μου πειτε πως οι γονεις, οι καθηγητες, οι δασκαλοι διαπαιδαγωγουμε σωστα τα παιδια μας και κανουμε αφ' υψηλου κριτικη. Κανενας μας ειδικα οι γονεις, δεν ηξερε και δεν ξερει αν αυτο που κανει για το παιδι του ειναι και το θεμιτο. Ολοι απο "ενστικτο" τα κανουμε δεν ειμασταν, πριν γεννηθουν τα παιδια μας γονεις, ουτε σε ειδικο σχολειο πηγαμε...

Τελικα αυτο που θελω να πω ειναι: αφηστε τα παιδια σας να σας πουν αν αυτο που λαμβανουν απο τον προπονητη τους ειναι αυτο που θελουν, ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.
Ετσι θα τα αφησετε να εκφρασουν αποψη και τοτε μπορειτε συζητωντας το μαζι τους να τους ΠΕΙΤΕ την αποψη σας, χωρις να την επιβαλετε. Δωστε χωρο στα παιδια να βρουν τα πατηματα τους και ας σταματησει η υπερπροστασια.

Φυσικα και η κριτικη πρεπει να γινεται, πρεπει να συζητουν οι γονεις για το καλυτερο για το παιδι τους με τον προπονητη, τον εφορο, να προσπαθουν να βρουν λυσιες. Μαζι. ΟΧΙ απεναντι. Μην προσπαθητε να εξηγησετε κατι που για σας πρεπει να ειναι διαφορετικα ή ειναι αυτονοητο. Δεν λειτουργει για ολους το ιδιο. Δεν ειμαστε ολοι ιδιοι.

Και καταληγοντας να πω και ενα θρησκευτικο ρητο, αν και οχι θρησκοληπτος, που νομιζω πως αντικατοπτριζει σε μεγαλο βαθμο την κατασταση: "Ο αναμαρτητος πρωτος την λιθο βαλετω"
Άβαταρ μέλους
COACHFK
 
Δημοσιεύσεις: 1976
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 10, 2005 5:15 pm

Δημοσίευσηαπό lupo » Τετ Μαρ 04, 2009 4:55 pm

Ολοι μας, επειδη εχουμε παιξει ξερουμε οτι αυτα τα πραματα συμβαινουν και θα συμβαινουν. Δεν ειμαι προπονητης. Παραμενω παιχτης και μιλαω σαν παιχτης. Οντως ολοι μας εχουμε υποστει την εμπαθεια του Χ προπονητη οπως και εχουμε δει τον κομπλεξισμο του Ψ γονιου που νομιζει οτι κανει καλο στο παιδι του με το να το σπρωχνει με το στανιο. Οπως σε ολη μας τη ζωη, ετσι και εδω υπαρχουν οι καλοι και οι κακοι προπονητες, οπως και οι σωστοι και λαθος γονεις. Δε καθομαι να εξετασω στην παρουσα περιπτωση ποιος φταιει, αλλα μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Δεν ειναι μονο οι προπονητες σε ολα σωστοι επαγγελματιες, και ολοι οι γονεις οι κομπλεξικοι. Δε νομιζω να υπαρχουν πολλοι προπονητες που ασκουν το επαγγελμα τους με γνωμονα την ψυχικη υγεια του παιδιου. :lol: Μην τρελλαθουμε τωρα. Τα μπινελικια πουχω ακουσει θαφτιαχνα Ευαγγελιο. Εχω γνωρισει και προπονητες που με τον τροπο τους σε κανανε να παιζεις για αυτους και οχι για την ομαδα. Αλλα ηταν η μειοψηφια. Αυτα ειναι προσωπικη αποψη βασει των εμπειριων μου.
Άβαταρ μέλους
lupo
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 1:38 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Υδατοσφαίριση και Μικρές Ηλικίες

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες